• Zwroty i reklamacje

ZWROTY I REKLAMACJE

 

1. W przypadku stwierdzenia usterki/wady produktu należy poinformować obsługę www.gastroplan.pl telefonicznie bądź mailowo.
2. Dokumentem uprawniającym do reklamowania wadliwego produktu jest faktura VAT lub oryginalna karta gwarancyjna dostarczana wraz z produktem oraz wypełniony dokuemnt reklamacyjny pobrany z adresu https://gastroplan.pl/upload/daria/protokol-reklamacyjny.pdf i przesłany na adres elektroniczny sklep@gastroplan.pl
3. Czas naprawy produktu/procedura reklamacyjna może wynieść maksymalnie 21 dni roboczych od daty otrzymania wadliwego produktu. Po trzech nieudanych próbach naprawy klient ma prawo do ubiegania się zwrotu pieniędzy lub wymiany towaru na nowy.
4. Firma Grafit Studio Ugrewicz Bednarz Spółka Jawna  obciąży klienta kosztem naprawy/transportu w przypadku stwierdzenia że usterka/wada powstała w wyniku złego użytkowania/podłączenia produktu przez klienta lub w przypadku nieuzasadnionego wezwania serwisu.
5. Firma Grafit Studio Ugrewicz Bednarz Spółka Jawna nie bieże odpowiedzialności za złe użytkowanie lub podłączenie urządzeń oraz sprzętu gastronomicznego przez klienta.
6. Firma Grafit Studio Ugrewicz Bednarz Spółka Jawna ma prawo do anulowania gwarancji na dowolny produkt w przypadku gdy zostanie stwierdzona usterka/wada powstała w wyniku złego użytkowania/podłączenia produktu przez klienta/zamawiającego.
7. Zamawiający będący konsumentem ma prawo zwrotu pełnowartościowego, nie używanego towaru w oryginalnym opakowaniu z wyjątkiem towarów wykonywanych na zamówienie do 7 dni od otrzymania przesyłki.
8. Koszt zwrotu towaru pokrywa zamawiający.
9. W przypadku uzasadnionego i wcześniej uzgodnionego z obsługą sklepu wwwgastroplan.pl zwrotu zakupionego towaru w firmie Grafit Studio Ugrewicz Bednarz Spółka Jawna zastrzega sobie maksymalny termin zwrotu pieniędzy na wskazane przez klienta konto w terminie do 14 dni roboczych od daty zwrócenia towaru.
10. Zwrotom nie podlegają produkty wykonywane pod zamówienie (np. meble ze stali lub inne wyroby).